23.07 2018 წელი
ტრენინგის პირველი დღე
დღევანდელ ტრენინგზე გავეცანი პროექტზედაფუძნებულ სწავლებას.როგორ უნდა დავწერო შევქმნა პროექტი.გავეცანი ელექტრონულ სახელმძღანელოს. შევქმენი პორტფოლიო,სადაც განვალაგე საქაღალდეები.ვიმსჯელეთ,თუ რით განსხვავდება პროექტი ჩვეულებრივი გაკვეთილისგან.გავეცანი სხვადასხვა პროექტის ნიმუშებს.ვიმსჯელეთ მათ შესახებ. შევქმენი ბლოგი.ვისწავლე ფონის შეცვლა და მასზე გვერდების განლაგება.
25.07 2018 წელი
ტრენინგის მეორე დღე
გავეცანი და შევაჯამეთ თუ რას ეხებოდა პროექტით სწავლება.. ამოვწურეთ 1-ლი მოდულის მე-3 და მე-4 აქტივობები.გავეცანი პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტს.
ვისწავლე თუ როგორ გამოვიყენო მიღებული ინფორმაცია საინფორმაციო ბროშურის შექმნისას, რათა დაინტერესებულ პირებს ავუხსნა ,როგორ და რატომ გამოიყენება
25.07 2018 წელი
ტრენინგის მეორე დღე
გავეცანი და შევაჯამეთ თუ რას ეხებოდა პროექტით სწავლება.. ამოვწურეთ 1-ლი მოდულის მე-3 და მე-4 აქტივობები.გავეცანი პროექტის მახასიათებლების ჩეკლისტს.
ვისწავლე თუ როგორ გამოვიყენო მიღებული ინფორმაცია საინფორმაციო ბროშურის შექმნისას, რათა დაინტერესებულ პირებს ავუხსნა ,როგორ და რატომ გამოიყენება
პროექტები სასწავლო პროცესში.განვიხილეთ პორტფოლიოს კომპონენტები,პუბლიკაცია.ვიმუშავე ბუკლეტების შექმნაზე.ვიმუშავე პროექტის გეგმაზე,წარმოვადგინეთ პროექტის თემები და ვიმსჯელეთ მის ირგვლივ.დღევანდელი დღე ნაყოფიერი და.საინტერესო იყო ჩემთვის..
. შესწავლილი საკითხები დამეხმარება ბაინტერესოდ წავრმართო სასწალო პროცესი.
27,07.2018წელი
ტრენინგის მე-3 დღე ძალიან ნაყოფიერი იყო.გადვედით მე-2 მოდულზე.რომლის მთავარი საკითხი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. ესგ ს გათვალისწინებით განვიხილეთ სტანდარტები და შევუსაბამეთ სასწავლო პროექტით გათვალისწინებულ თემას.დავსახეთ სასწავლო მიზნები.21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან ავირჩიეთ სამი უნარი რომელიც გვინდა რომ საწავლო პროექტით მოსწავლემ გამოიმუშაოს.
დღის ბოლომდე ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე.შევიმუშავე თემიდან გამომდინარე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები და შევიტანე პროექტის გეგმაში. დღევანდელ დღეს შესწავლილი საკითხები სიახლეიყო ჩემთვის , .რისთვისაც დიდ მადლობას ვუხდი რუსუდან მარკოზაშვილს
30.07.2018წელი
ტრენმინგის მე-4 დღე საინფორმაციო ბუკლეტების პრეზენტაციით დავიწყეთ.განვიხილეთ ჯგუფის რამოდენიმე წევრის ბუკლეტი,შემდეგ კი ვიმუშავეთ მე-2 მოდულის მე-3 აქტივობაზე. გავეცანით შეფასების მეთოდებს, განმავითარებელს და განმსასღვრელ შეფასებას.განმავიტარებელ შეფასებას ვიყენებთ პროექტის დაწყებამდე და პროექტის მიმდინარეობისას,ხოლო განმსაზღვრელ შეფასებას კი პროექტის დასრულებისას.გავეცანი შეფასების 5 სტრატეგიას ამ სტრატეგიებიდან შესაფასებლად ვიყენებთ თემიდან გამომდინარე, რომელიმე ერთს.
შეფასების მეთოდების განხილვის შემდეგ შევქმენი შეფასების რუბრიკა ,,ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე რომლის მეშვეობითაც შევაფასებ მოსწავლეთა წინარე ცოდნას და გავზომავთ მოსწავლეთა საჭიროებებს.შევქმენი ჩემს მიერ შერჩეული მეთოდის ,,ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე ელექტრონული ფორმა და შევინახე ჩემს საქაღალდეში.
ვისწავლე საინფორმაციო ბუკლეტის ატვირთვა ჯერ დისკზე, შემდეგ კი ბლოგზე.
ეს დღე მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის, შესწავლილი საკითხები გამომადგება ჩემს პედაგოგიურ ცხოვრებაში.
1.08.2018 წელი
ტრენინგის მე-5 დღე წინა მეცადინეობაზე შესწავლილი მასალის შეჯამებით დავიწყეთ და გადავედით მე -3 მოდულზე.
გავეცანით შეფასების სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას.განვიხილეთ პროექტის პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკას რომლითაც ხდება ჩვენი პორტფოლის შეფასებას, შემდეგ მოვახდინეთ ჩვენი პორტფოლის თვითშეფასება.ჩვენი ტრენერი ქალბატონი რუსუდანი, დაწვრილებით გვესაუბრა პროექტის პრეზენტაციის შესახებ,გავეცანი პრეზენტაციის ნიმუშებს. დავიწყეთ მუშაობა poverpoint-ში პროექტის პრეზენტაციაზე.ელექტრონული სახელმძღვანელოდან გავეცანით გამოყენებული ლიტერატურის ჩაწერის ნიმუშებს.ბლოგზე ავტვირთეთ შეფასების რუბრიკა,კიდევ ერთხელ ყურადღება გავამახვილეთ,თუ როგორდავამატოთ ბლოგზე ახალი გვერდი
3.08. 2018 წელი
ტრენინგის მ-6 დღეს წინა დღეებში შესწავლილი საკითხები შევაჯამეთ და გადავედით მე-4 მოდულზე: სასწავლო ნიმუშების შედგენა.გავეცანით მოდულის საკვანძო კითხვას,
.რამდენად დამეხმარება მოსწავლის ნაშრომის ნიმუშის შექმნა პროექტის ფარგლებში ჩემი მოლოდინების გამოკვეთასა და სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში?
. პროექტებზე მუშაობისას როგორ ვუზრუნველყოფ მოსწავლეთა სასწავლო მიზნების მიღწევას.
გავეცანით მოსწავლის ნაშრომის ნიმუშებს, მოვირგეთ მოსწავლის როლი, ავირჩიეთ პროექტის თემაზე მორგებული შაბლონი და შევქმენით გაზეთი, ინტერნეტიდან მოვიძიეთ პროექტის შესაბამისი სურათები.გამზადებული მასალა ჩავდე ჩემს საქაღალდეში.ტრენერმა აღნიშნა, რომ მოსწავლეებს, სანამ პროდუქტს შექმნიდნენ წინასწარ უნდა მივცეთ შეფასების ჩეკლისტი ტრენინგის დარჩენილი დრო მოვანდომეთ პროექტის გეგმის შაბლონის გეგმის შევსებას.ჩავწერეთ პროექტის მიზნები,ბოლოს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი ავტვირთეთ ბლოგზე.ტრენინგის მსვლელობისას კონსულტაციას გვიწევდა ტრენერი. მადლობა მას საინტერესო დღისათვის
6.08. 2018 წელი
ტრენინგის მე-7 დღეს შევაჯამეთ წინა მეცადინეობაზე გავლილი საკითხები და გადავედით მე-5 მოდულზე, რომლის მთავარი კითხვაა თუ როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით.
ამ მოდულში მიმოვიხილეთ შეფასების 5 სტრატეგია.ძირითადად ვისაუბრეთ მე-2 სტრატეგიაზე,რომელიც გამოიყენება პროექტის მიმდინარეობის დროს.გავეცანით ცხრილში მოცემული შეფასების ფორმების ნიმუშებს, თითოეული შეფასების გამოყენების დანიშნულებას და პროცედურებს.დაწვრილებით გავეცანით ჰოლისტური ანალიტიკური შეფასების რუბრიკას.ვიმსჯელეტ თუ რით განსხვავდებიან ეს რუბრიკები ერთმანეთისგან.ვიმუშავეთ პროექტი გეგმაში შეფასების დროის ჩარჩოზე.
პროექტის გეგმის შესაბამისად თითოეული მიზნისთვის შევქმენი შეფასების რუბრიკები და შევინახე ჩემს საქაღალდეში.
დღევანდელი დღე ძალიან შრომატევადი,ბევრისმომცემი, საინტერესო იყო ჩემთვის
შევისწავლე აუცილებელი და საჭირო საკითხები,რომელსაც გამოვიყენებ პრაქტიკაში
8. 08. 2018 წელი.
ტრენინგის მე- 8 დღეც შინაარსიანად წარიმართა. განვიხილეთ სასწავლო პროექტის მე-6 და მე-7 მოდული. მოდულის მთავარი კითხვები იყო:
. როგორ შემიძლია შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად იქცნენ?
.როგორ დავაკმაყოფილო მოსწავლის განსხვავებული საჭიროებები?
კვლავ გავამახვილეთ ყურადღება შეფასებაზე.პროექტის მუშაობის პროცესში შეიძლება გამოვიყენოთ შეფასების ჩეკლისტები. აღვნიშნეთ, რომ ჩეკლისტები და შეფასების რუბრიკები წინასწარ უნდა მივცეთ მოსწავლეებს.გავეცანით შეფასების ჩეკლისტებისა და რუბრიკების ნიმუშებს და ჩვენი პროექტიდან გამომდინარე შევქმენით პროდუქტის (გაზეთის) შეფასების ჩეკლისტი და შეფასების რუბრიკა.
საინტერესო იყო თემა:მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი და მოსწავლეებზე დავალებების განაწილება საჭიროებების მიხედვით. ტრენერის დახმარებით გავაკეთეთ მოსწავლეთა მხარდაჭერის სამი ნიმუში დაბალი, საშუალო დამაღალი აკადემიური ჯგუფისათვის. შექმნილი ნიმუშები შევინახეთჩვენს საქაღალდეში.
შესწავლილ საკითხებს გამოვიყენებ გაკვეთ.ილის დაგეგმვისას.
10. 08 2018 წელი
ტრენინგის შეჯამება
დასრულდა ტრენინგი და გული მწყდება. საინტერესო,საფუძვლიანი და დატვირთული იყო, ძალიან ბევრი თემა შევისწავლეთ.პროექტით სწავლების ძირითადი მიზანი არის ის რომ, სიღრმისეულად შევასწავლოთ მოსწავლეებს კონკრეტული საკითხი დაგანუვითაროთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.ავღნიშნეთ რომ პროექტის განმავლობაში უნდა ხდებოდეს მუდმივი მონიტორინგი და შეფასება
ტრენინგის განმავლობაში შევქმენით ელექტრონული პორტფოლიო, რომელშიდაც შევინახეთ ყველა ის მასალა, რომელიც შევქმენით ტრენინგის განმავლობაში: პროექტის გეგმა, შეფასების რუბრიკები, რფსურსები,პროექტის პრეზენტაცია ევისწავლეთ თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ მიღებული ინფორმაცია საინფორმაციო ბროშურის ან ახალი ამბების ბიულეტენის შექმნისას.ტრენინგის განმავლობაში შევქმენით ბლოგი და ვისწავლეთ მასზე მუშაობა, ინფორმაციის განთავსება.შევისწავლეთ თუ როგორ გავაკეთოთ პროექტის პრეზენტაცია.განვიხილეთ თუ როგორ მოვახდინოთ მოსწავლეთა პროექტის შეფასება, როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშეწყობის და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით.განვიხილეთ თუ როგორ მოვახდინოთ ფასილიტაცია მოსწავლეების ინტერესის,შესაძლებლობების და საჭიროებების მიხედვით ტრენინგის ბოლო დღეს გავაკეთეთ პროექტის პრეზენტაცია.გამოვთქვიტ ჩვენი მოსაზრებები..
ტრენინგმა წარმატებით ჩაიარა.განხილული საკითხებიდან ბევრი ჩემთვის სიახლე იყო,რასაც აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში.
მადლობა ქალბატონ რუსუდანს თითოეული დღისათვის, რადგან ის დაუღალავი ენერგიითგვიწევდა დახმარებას ტრენინგის მსვლელობისას.
.
მ
. შესწავლილი საკითხები დამეხმარება ბაინტერესოდ წავრმართო სასწალო პროცესი.
27,07.2018წელი
ტრენინგის მე-3 დღე ძალიან ნაყოფიერი იყო.გადვედით მე-2 მოდულზე.რომლის მთავარი საკითხი სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. ესგ ს გათვალისწინებით განვიხილეთ სტანდარტები და შევუსაბამეთ სასწავლო პროექტით გათვალისწინებულ თემას.დავსახეთ სასწავლო მიზნები.21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიდან ავირჩიეთ სამი უნარი რომელიც გვინდა რომ საწავლო პროექტით მოსწავლემ გამოიმუშაოს.
დღის ბოლომდე ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე.შევიმუშავე თემიდან გამომდინარე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები და შევიტანე პროექტის გეგმაში. დღევანდელ დღეს შესწავლილი საკითხები სიახლეიყო ჩემთვის , .რისთვისაც დიდ მადლობას ვუხდი რუსუდან მარკოზაშვილს
30.07.2018წელი
ტრენმინგის მე-4 დღე საინფორმაციო ბუკლეტების პრეზენტაციით დავიწყეთ.განვიხილეთ ჯგუფის რამოდენიმე წევრის ბუკლეტი,შემდეგ კი ვიმუშავეთ მე-2 მოდულის მე-3 აქტივობაზე. გავეცანით შეფასების მეთოდებს, განმავითარებელს და განმსასღვრელ შეფასებას.განმავიტარებელ შეფასებას ვიყენებთ პროექტის დაწყებამდე და პროექტის მიმდინარეობისას,ხოლო განმსაზღვრელ შეფასებას კი პროექტის დასრულებისას.გავეცანი შეფასების 5 სტრატეგიას ამ სტრატეგიებიდან შესაფასებლად ვიყენებთ თემიდან გამომდინარე, რომელიმე ერთს.
შეფასების მეთოდების განხილვის შემდეგ შევქმენი შეფასების რუბრიკა ,,ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე რომლის მეშვეობითაც შევაფასებ მოსწავლეთა წინარე ცოდნას და გავზომავთ მოსწავლეთა საჭიროებებს.შევქმენი ჩემს მიერ შერჩეული მეთოდის ,,ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე ელექტრონული ფორმა და შევინახე ჩემს საქაღალდეში.
ვისწავლე საინფორმაციო ბუკლეტის ატვირთვა ჯერ დისკზე, შემდეგ კი ბლოგზე.
ეს დღე მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის, შესწავლილი საკითხები გამომადგება ჩემს პედაგოგიურ ცხოვრებაში.
1.08.2018 წელი
ტრენინგის მე-5 დღე წინა მეცადინეობაზე შესწავლილი მასალის შეჯამებით დავიწყეთ და გადავედით მე -3 მოდულზე.
გავეცანით შეფასების სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას.განვიხილეთ პროექტის პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკას რომლითაც ხდება ჩვენი პორტფოლის შეფასებას, შემდეგ მოვახდინეთ ჩვენი პორტფოლის თვითშეფასება.ჩვენი ტრენერი ქალბატონი რუსუდანი, დაწვრილებით გვესაუბრა პროექტის პრეზენტაციის შესახებ,გავეცანი პრეზენტაციის ნიმუშებს. დავიწყეთ მუშაობა poverpoint-ში პროექტის პრეზენტაციაზე.ელექტრონული სახელმძღვანელოდან გავეცანით გამოყენებული ლიტერატურის ჩაწერის ნიმუშებს.ბლოგზე ავტვირთეთ შეფასების რუბრიკა,კიდევ ერთხელ ყურადღება გავამახვილეთ,თუ როგორდავამატოთ ბლოგზე ახალი გვერდი
3.08. 2018 წელი
ტრენინგის მ-6 დღეს წინა დღეებში შესწავლილი საკითხები შევაჯამეთ და გადავედით მე-4 მოდულზე: სასწავლო ნიმუშების შედგენა.გავეცანით მოდულის საკვანძო კითხვას,
.რამდენად დამეხმარება მოსწავლის ნაშრომის ნიმუშის შექმნა პროექტის ფარგლებში ჩემი მოლოდინების გამოკვეთასა და სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში?
. პროექტებზე მუშაობისას როგორ ვუზრუნველყოფ მოსწავლეთა სასწავლო მიზნების მიღწევას.
გავეცანით მოსწავლის ნაშრომის ნიმუშებს, მოვირგეთ მოსწავლის როლი, ავირჩიეთ პროექტის თემაზე მორგებული შაბლონი და შევქმენით გაზეთი, ინტერნეტიდან მოვიძიეთ პროექტის შესაბამისი სურათები.გამზადებული მასალა ჩავდე ჩემს საქაღალდეში.ტრენერმა აღნიშნა, რომ მოსწავლეებს, სანამ პროდუქტს შექმნიდნენ წინასწარ უნდა მივცეთ შეფასების ჩეკლისტი ტრენინგის დარჩენილი დრო მოვანდომეთ პროექტის გეგმის შაბლონის გეგმის შევსებას.ჩავწერეთ პროექტის მიზნები,ბოლოს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი ავტვირთეთ ბლოგზე.ტრენინგის მსვლელობისას კონსულტაციას გვიწევდა ტრენერი. მადლობა მას საინტერესო დღისათვის
6.08. 2018 წელი
ტრენინგის მე-7 დღეს შევაჯამეთ წინა მეცადინეობაზე გავლილი საკითხები და გადავედით მე-5 მოდულზე, რომლის მთავარი კითხვაა თუ როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით.
ამ მოდულში მიმოვიხილეთ შეფასების 5 სტრატეგია.ძირითადად ვისაუბრეთ მე-2 სტრატეგიაზე,რომელიც გამოიყენება პროექტის მიმდინარეობის დროს.გავეცანით ცხრილში მოცემული შეფასების ფორმების ნიმუშებს, თითოეული შეფასების გამოყენების დანიშნულებას და პროცედურებს.დაწვრილებით გავეცანით ჰოლისტური ანალიტიკური შეფასების რუბრიკას.ვიმსჯელეტ თუ რით განსხვავდებიან ეს რუბრიკები ერთმანეთისგან.ვიმუშავეთ პროექტი გეგმაში შეფასების დროის ჩარჩოზე.
პროექტის გეგმის შესაბამისად თითოეული მიზნისთვის შევქმენი შეფასების რუბრიკები და შევინახე ჩემს საქაღალდეში.
დღევანდელი დღე ძალიან შრომატევადი,ბევრისმომცემი, საინტერესო იყო ჩემთვის
შევისწავლე აუცილებელი და საჭირო საკითხები,რომელსაც გამოვიყენებ პრაქტიკაში
8. 08. 2018 წელი.
ტრენინგის მე- 8 დღეც შინაარსიანად წარიმართა. განვიხილეთ სასწავლო პროექტის მე-6 და მე-7 მოდული. მოდულის მთავარი კითხვები იყო:
. როგორ შემიძლია შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად იქცნენ?
.როგორ დავაკმაყოფილო მოსწავლის განსხვავებული საჭიროებები?
კვლავ გავამახვილეთ ყურადღება შეფასებაზე.პროექტის მუშაობის პროცესში შეიძლება გამოვიყენოთ შეფასების ჩეკლისტები. აღვნიშნეთ, რომ ჩეკლისტები და შეფასების რუბრიკები წინასწარ უნდა მივცეთ მოსწავლეებს.გავეცანით შეფასების ჩეკლისტებისა და რუბრიკების ნიმუშებს და ჩვენი პროექტიდან გამომდინარე შევქმენით პროდუქტის (გაზეთის) შეფასების ჩეკლისტი და შეფასების რუბრიკა.
საინტერესო იყო თემა:მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი და მოსწავლეებზე დავალებების განაწილება საჭიროებების მიხედვით. ტრენერის დახმარებით გავაკეთეთ მოსწავლეთა მხარდაჭერის სამი ნიმუში დაბალი, საშუალო დამაღალი აკადემიური ჯგუფისათვის. შექმნილი ნიმუშები შევინახეთჩვენს საქაღალდეში.
შესწავლილ საკითხებს გამოვიყენებ გაკვეთ.ილის დაგეგმვისას.
10. 08 2018 წელი
ტრენინგის შეჯამება
დასრულდა ტრენინგი და გული მწყდება. საინტერესო,საფუძვლიანი და დატვირთული იყო, ძალიან ბევრი თემა შევისწავლეთ.პროექტით სწავლების ძირითადი მიზანი არის ის რომ, სიღრმისეულად შევასწავლოთ მოსწავლეებს კონკრეტული საკითხი დაგანუვითაროთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.ავღნიშნეთ რომ პროექტის განმავლობაში უნდა ხდებოდეს მუდმივი მონიტორინგი და შეფასება
ტრენინგის განმავლობაში შევქმენით ელექტრონული პორტფოლიო, რომელშიდაც შევინახეთ ყველა ის მასალა, რომელიც შევქმენით ტრენინგის განმავლობაში: პროექტის გეგმა, შეფასების რუბრიკები, რფსურსები,პროექტის პრეზენტაცია ევისწავლეთ თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ მიღებული ინფორმაცია საინფორმაციო ბროშურის ან ახალი ამბების ბიულეტენის შექმნისას.ტრენინგის განმავლობაში შევქმენით ბლოგი და ვისწავლეთ მასზე მუშაობა, ინფორმაციის განთავსება.შევისწავლეთ თუ როგორ გავაკეთოთ პროექტის პრეზენტაცია.განვიხილეთ თუ როგორ მოვახდინოთ მოსწავლეთა პროექტის შეფასება, როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშეწყობის და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით.განვიხილეთ თუ როგორ მოვახდინოთ ფასილიტაცია მოსწავლეების ინტერესის,შესაძლებლობების და საჭიროებების მიხედვით ტრენინგის ბოლო დღეს გავაკეთეთ პროექტის პრეზენტაცია.გამოვთქვიტ ჩვენი მოსაზრებები..
ტრენინგმა წარმატებით ჩაიარა.განხილული საკითხებიდან ბევრი ჩემთვის სიახლე იყო,რასაც აუცილებლად გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში.
მადლობა ქალბატონ რუსუდანს თითოეული დღისათვის, რადგან ის დაუღალავი ენერგიითგვიწევდა დახმარებას ტრენინგის მსვლელობისას.
.
მ
Комментариев нет:
Отправить комментарий